Историја рекорда BiH

Историја обарања рекорда
до 2000 2001 2002 2003
2004 2005 2006 2007
2008 2009 2010 2011
2012  2013 2014 2015
2016  2017  2018

Овде напомињем, да је страница за Коментаре на чланак прерађена, и обавезна је валидна мејл адреса, и добићете на тај мејл код за верификацију Коментара и тек по Вашем валидирању, чланак ће бити објављен.

Вама је све дато на увид, јер ово су резултати за памћење, ово је листа стваралаца “пливања” у БиХ. Многи ће сада први пут “испливати” у листама “Историје обарања рекорда” за одређену годину, због тога, што су многи добри резултати били “сакривени” неким нечасним работама, те су због тога били бачени у “запећак” и остали непримећени.
Ови резултати, овај чланак ће трајно остати на сајту и надам се, само ће се  допуњавати новим рекордима, новим успесима новим резулатима за памћење, који ће нас увек подсећати на тренутке прављења “ИСТОРИЈЕ ПЛИВАЊА”.

Искрене честитке свима који се налазе у овим листама!

14 thoughts on “Историја рекорда BiH

  1. Jeste li sigurni u ispravnost nove liste rekorda? Npr. 2008 godina – za 100 leđno do 12 godina u startnim listama je naveden rekord 1.17.17 a Vi ste naveli da je 5.7.2008 jedan plivač postavio rekord sa novim vremenom 1.23.98. To je slučaj i na disciplini 100 slobodno. Rekord koji je bio u startnim listama naveden je 1.06.31 a Vi ste naveli da je postavljen rekord 1.07.56. Ovo sam slučajno zapazila jer znam djecu, nije ništa zlonamjerno. Drago mi je da se uvodi reda u plivanju BiH i nadam se da će plivači iz BiH ostvariti još mnogo dobrih rezultata. Pozdrav

    1. Сходно томе, да су “анулирани” око 400 разних испливаних рекорда Жарковић Нине и Нинковић Иване, дошло је до неких промена, али не много. Значи, историја и хронологија рекорда нема ништа са ТРЕНУТНИМ РЕКОРДИМА, но само са рекордима, хронолошки, тј. по времену настанка. Рекорди су манње-више исти и ништа се битно није променило, али се у “структури” променило. Наиме, 90% њихових рекорда, у последње време су оборени од нових, стасалих пливачица, које су по квалитету пливања далеко испред њих у том узрасту, тако да је суштинских промена у рекордним листама мало, али је дошло до огромних промена у ИСТОРИЈИ РЕКОРДА. Значи, историја рекорда нису тренутни рекорди, већ хронолошки поређени рекорди по времену настанка. Да су тачни, проверио сам и сам, јер на крају, резултат је, после све хронологије, последња и тачна РЕКОРДНА ЛИСТА. Наравно, послата је на верификацију код Граховца, и после његове оцене и процене, и после слања доказа о аутентичности неког податка који он има или ја имам, а он нема, направићи се КОНАЧНА ЛИСТА РЕКОРДА, која ће можда у први мах бити на мом сајту, али ће вероватно бити постављена на сајт савеза, чим се оформи.

      И ја сам се мало погубио у Вашем тумачењу, јер ви мало наводите времена са 50m базена, мало са 25m базна, а то су и различити рекорди, и различите рекордне листе а и различита такмичења у потању?

      Започели сте са 100m леђно, на 50m базену за 12.година:
      100 Leđno/Back 1:38.96 50m SLAVIĆ Aljoša 96 Srbac (BIH) 28.06.2008
      100 Leđno/Back 1:23.98 50m EMŠO Isa 96 Trebinje (BIH) 05.07.2008
      100 Leđno/Back 1:20.51 50m SIMIĆ Vladimir 97 Kranj (SLO) 08.02.2009
      100 Leđno/Back 1:19.05 50m SIMIĆ Vladimir 97 Novi Sad (SRB) 06.06.2009
      100 Leđno/Back 1:19.03 50m SIMIĆ Vladimir 97 Trebinje (BIH) 04.07.2009
      100 Leđno/Back 1:17.63 50m SIMIĆ Vladimir 97 Novi Sad (SRB) 21.11.2009
      100 Leđno/Back 1:16.08 50m ČEPRKALO Mihajlo 99 SARAJEVO (BIH) 13.02.2011
      100 Leđno/Back 1:13.72 50m ČEPRKALO Mihajlo 99 Banja Luka (BIH) 16.04.2011
      100 Leđno/Back 1:13.39 50m ČEPRKALO Mihajlo 99 Banja Luka (BIH) 18.06.2011
      100 Leđno/Back 1:12.78 50m ČEPRKALO Mihajlo 99 Koper (SLO) 09.07.2011

      И, сада смо дошли на коначан рекорд у тој дисциплини. Значи, гледано уназад, корак по корак, видимио ко је све обарао рекорде и када.

      1. Ja odustajem ali i dalje sam mišljenja da ste nešto propustili. 5.7.2008 kad navodite da je Isa Emšo postavio rekord 1.23.98 je bio već važeći 1.17.17 koji je postavio Salkić Damir 29.4.2000. Po vašem je rekord koji je postavljen sporiji od onog koji je bio važeći. Ali kažem odustajem jer na kraju je bitan samo trenutno važeći. Ne zamjerite ali radoznalost je bila u pitanju. Pozdrav

        1. Не одустајте никако! Поготову што сам нашао да сте у праву за штафете. Ја сам их елиминисао из неког разлога, после разговора са Граховоцом, али правило каже да четворо очију много боље види од двоје. Све што вам се учини сумњиво, пријавите, а ја ћу да проверим кроз записнике. У томе и јесте ствар, да једном за свагда све рашчистимо…

          Слободно се јављајте са питањима и предлозима, поготову ако пронађете и референтне резултате. Штафете са H2O митинга сте били у праву (обе су обориле рекорд). Једини је проблем, што се не признаје најава на Кантоналном, због квара електронике и неких превида и неправилности.

          А ја имам хрпу резултата, и мање-више лако могу све пронаћи (наравно, ако имам резултате).

        2. Заборавио сам да кажем најважније: све до средине 2011.године сам се ослањао на рекордне листе које сам добијао од Граховца. Али, пошто је било јако велике спорости у комуникацији (ја их затражим, а добијем их или после дуже времена, али често и не добијем), био сам принуђен да копам по записницима и правим своју базу резултата. За велики број резултата испод 2000-те године, направио сам базу на основу ТРЕНУТНЕ РЕКОРДНЕ ЛИСТЕ а то је негде јул-август, чини ми се.

          Ја немам резултат Салкић Дамира, већ сам касније добио неки други рекорд као мерило, и само сам наставио са тим, пребрисао стари бољи, узео нови гори и наставио са радом…

          Имам и архиву примљених рекордних листа, и ево ми у руци рекордна листа од 13.12.2010 где су 100м леђа1.16,54 Симић Андреј од 18.06.2006, Јана на пример…

        3. Ех, нашао сам шта је разлог за ова два рекорда, мада сам и све поново проверио, средио, али… ништа не сме бити проблем, ако не мора. Пошто ми је то некако било на памети, прелиставао сам мејлове и нашао део преписке са Граховцом, и што је најгоре, резиме преписке је тачан са Граховцове стране, јер смо корак по корак прегледали све приложено. Иначе, и на самом такмичењу је утврђено, да испливавање штафете није у реду, јер је електроника била “полуисправна” и квар се отклонио тек после штафета, када смо направили паузу.

          Кратак копи/пејст закључка преписке:

          Na žalost, dva rekorda, koja bi bila najvrednija, štafetni rekordi Bosne, ne mogu biti priznati, jer se nikako ne slažu sa vremenima plivača, za šta je kriva elektronika koja je izbacivala sve i svašta na ekranu, nije uhvatila ulazak u cilj, a vreme sa štoperice ni približno ne odgovara najboljim vremenima poslednjih plivača štafeta.

          U muškoj štafeti bi bilo da Halilović ima 1.02.57 na 100m a njegovo najbolje vreme je 1.12.08 – po proveri Gorana Grahovca

          U ženskoj štafeti, tri poslednja okreta pokazuju da bi morala biti oko 39.00 u proseku, što obe poslednje plivačice ne mogu isplivati, te se time vreme ne slaže sa vremenom sa štoperice koje je upisano jer je nemoguće.

          Žao nam je zbog ovog hendikepa, i smatramo da Bosna ima sva prava prigovora radu i ispravnosti elektronike na samom bazenu, kao i na rad operatera elektronike koji nije izvršio sve potrebne pripremne i proverne radnje na istoj pre početka samog takmičenja.

          U prilogu pregled rekorda u poslednjih 7 dana.

          Ažurirane rekordne liste su postavljene i na sajt sa rekordima: https://plivanje.info/rekordi/

          *** Крај преписке…

          Поздрав од Микија…

  2. Poštovanje Miki, čestitke na obavljenom, nisam baš detaljno upućen u rekorde, ali mislim da imate dvije greške, za koje ja znam.

    Vjerovatno će Vam se još neko javiti sa svojim podacima, pa ovo posmatrajte kao dobronamjernu primjedbu, sa željom da se zaista napravi lista vremena koja će biti reprezentativna i maksimalno korektna.

    Na listi za 2011 godinu stoji slijedeće

    4 x 100 Slobodno/Free 4:44.30 25m Bosna i Hercegovina Muški Banja Luka (BIH) 12.03.2011
    VRKEŠ Kosta, VRANJEŠ Marko, MIZDRAK Matija, ČEPRKALO Mihajlo

    Ovaj rekord je popravljen na novogodišnjem mitingu H2O, pred kraj 2011, što koliko ja vidim, nije navedeno u listi za 2011.

    Rang G.R Ime kluba (kraće) Vreme Bodova Status VR
    1. Bosna SA MK najava obaranja rekorda MK Bosna, SA 4:41.91 308
    Anđelo ŠIMIĆ 99 33.33 1:11.98 Nihad HRBAT 99 34.95 1:13.44
    Amer VOLJEVICA 00 34.45 1:13.92 Amir HALILOVIĆ 99 29.97 1:02.57

    Također i na listi za 2011 stoji

    4 x 50 Mešovito/I.Medley 2:25.96 25m Bosna i Hercegovina Muški Banja Luka (BIH) 13.03.2011
    VRKEŠ Kosta, VRANJEŠ Marko, ČEPRKALO Mihajlo, MIZDRAK Matija

    a ovaj rekord je postavila Bosnina štafeta na ORKI 2010, što i stoji u listi rekorda za 2010, pa bi onda vjerovatno trebalo izbrisati ovaj rezultat 22.Aprila iz liste za 2011

    4 x 50 Mešovito/I.Medley 2:23.85 25m Bosna i Hercegovina Muški Zenica (BIH) 19.12.2010
    ŠIMIĆ Anđelo, TESKEREDŽIĆ Edvin, VOLJEVICA Amer, BERBEROVIĆ Emir

    Ovo su dvije greške koje sam uočio, ne znam za ostale rezultate, ali mislim da je ova moja verzija korektnija od Vaše, pa možete provjeriti i ispraviti ukoliko i Vi to potvrdite.

    Inače, ova istorija je veoma dobra osnova, većina rezultata je tačna, vjerovatno će Vam se još mnogi javiti sa mogućim greškama i preporukama za ispravke pa bi i lista trebala biti još korektnija u vrlo kratkom roku. Mislim i da je uputno da, ko god uoči grešku, odmah ponudi i moguće ispravke, sa konkretnim detaljima, mitingom, vremenom, datumom i sl.

    Želim Vam mnogo uspjeha u daljem radu i nadam se da ćete ovo uspješno privesti kraju.
    sportski pozdrav

    1. VRKEŠ Kosta 1999-13, VRANJEŠ Marko-2001-11, MIZDRAK Matija-1999-13, ČEPRKALO Mihajlo-1999-13, штафета је само АПСОЛУТНА, и само тај рекорд може оборити. Да би се признао, морају бити -12, 13-14, 15-16, 0-99 (овде припадају).Стога, ако је овај рекорд био у млађим категоријама, обрисан је, јер није чисто годиште (не могу бити 3 године у опсегу, само две, сем до 12 година и за АПСОЛУТНУ. Тако да многи рекорди које сам ја водио, а и Горан Граховац, у ранијим рекордним листама, по сили закона и правилима не припадају тамо, па су многи рекорди обрисани и ревидирани.

      Негде средимом децембра смо се чули Граховац и ја, те ми је Горан указао на моје грешке (стварно нисам познавао правила штафета, и ко год ме је питао, одговарао сам да “може млађи да плива за старије”, значи, давао сам погрешне информације) а и пар рекорда уврстио, који ту не припадају, и онда ми је указао које су погрешне, те су те исправљене, а онда смо код њега пронашли пар штафета које је он превидео (али су исте те остале у АПСОЛУТНОМ нпр.), те смо коначно средили штафете. Имамо једно спорно време (два рекорда, разлика 3 стотинке, исти пливач, два такмичења, споран базен Фортуна, нпр. ја сам признао тај рекорд у односу на Граховца).

      1. malo me buni ovo što ste mi pojasnili, ja i dalje mislim da bosnina štafeta sa novogodišnjeg H2O mitinga održanog u sarajevu u decembru 2011 godine treba biti na listi rekordera (4×100) jer je godina 2011, a godišta plivača su 1999, 1999, 2000 i 1999, dakle uklapaju se jer su svi 12 godina ili mlađi
        a što se tiče 22.aprila, ovo što se vodi kao rekord na 4×50 mješovito, oni su ostvarili 2011 godine kad su bili stari 12, 10, 12, 12 tako da nije sporno godište, nego činjenica da su bosnini plivači u decembru 2010 (par mjeseci ranije u zenici) imali bolje vrijeme, a bili su stari 11 (andjelo) 12 (edvin) 10 (amer) i 12 (emir) dakle i oni se uklapaju u -12
        u svakom slučaju, vjerujem da ćete ovo riješiti, nije lako ni snaći se u tom mnoštvu brojeva
        pozdrav

        1. Нашао сам шта је, али сам одговорио на питање/закључак Фан-у. Нерегулатност реузлтата, неслагање пролаза са максималним учинком пливача. И дан данас те пролазе пливачи нису испливали, али ни близу. Електроника је заказала и добили смо гомилу безвредних и нетачних времена, а судије нису имале никакво време са штоперица јер се рачунало на електронику, на жалост. Значи, та штафета није спорна, она је проглашена НЕРЕГУЛАРНОМ због ЕЛЕКТРОНИКЕ. Штета за пливаче који су се за то припремали и вероватно је рекорд и оборем, али ми немамо тачно време, већ “измишљено” и реконструисано време.

  3. možda jedino postoji razlika u smislu da su ovi rekordi o kojima Vam pišem postignuti uz najavu, nisu bili u zvaničnim utrkama
    pozdrav

    1. То, да ли је уз најаву или не, не игра улогу. Игра улогу једино да су чиста годишта свих пливача штафета. Мушке морају бити -12, 13-14,15-16,17-18, 1-99 (за Сениоре, било која комбинација година), а код Жена године морају бити -10,11-12,13-14,15-16, 1-99 (за Сениорке било која комбинација година). Тако да је око 400 разних штафета испало из комбинације због тога што плива млађи у штафети која је оборила рекорд.

  4. hvala vam na pojašnjenju,
    logično je da bosnina štafeta sa h2o mitinga nije regularna jer su zamijenili mjesta andjelu i amiru, pa tako amir ima vrijeme koje nikada nije isplivao, a andjelo neko koje je daleko slabije od njegovog pravog vremena, to nije prvi put da se pomiješa redoslijed plivača u štafeti, ko je odgovoran ne znam, vjerovatno svi pomalo

    šteta, ali dobro je i to znati za ubuduće, očigledno da se jedino djeca profesionalno ponašaju, a svi ostali prilično komotno.

    zaista je neodgovorno ne pripremiti sve kako treba, ne ispoštovati sve preporuke za ovakve situacije, a najtužnije od svega je što su djeca plivala prije početka takmičenja, sami u bazenu, nigdje nikoga, pa ako nisu ni u takvim okolnostima u stanju pripremiti elektroniku … nemam riječi

    nadajmo se da će biti bolje, s vremenom
    sportski pozdrav

Коментари су затворени.